Några semesterbilder



 

Hemma hos gammelmorfar





På besök hos liten Otto






 

 

I lekparken





Mamma har precis varit på spa





Hemma hos farfar

Jaha, då var vi hemma igen då. I Stockholm var det full fart! Vi bodde hemma hos farmor och Sune. Vi tillbringade mycket tid i lekparken och i olika köpcentrum. Och mamma fick äntligen gå på spa! Sedan har jag träffat faster Malin o Dennis, moster Emelie, mormor, gammelmorfar och tremänningen Otto. Vi stannade till i Ljusdal och bodde en natt hemma hos farfar också.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, du tog en bild från min blogg!

Saknar er redan, tack så mycket för att jag fick åka med er till Ljusdal!

2008-07-13 @ 00:08:14
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: Karro

Ni verkar haft det bra! Och ett späckat schema-som det lätt kan bli under en semester:) Nu är vi i Ljusdal och vi ska strax sticka till järnvägs! Få se hur set blir då, det var inte igår direkt..Syrran såg dig där förra helgen tror jag det var! Synd att det inte var nu istället;)Kram!

2008-07-13 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0