Husvisning del 1: mitt sovrum!



Säng, hylla och matta (IKEA)



Suverän bok och leksaksslukare



Min gosiga planetpolare (1-årspresent från Mollie)



Miffy hörna



Med en mamma som älskar kläder och loppisar kan man inte få
annat än en fullknökad garderob..


Vi har nu bott i huset i nästan två månader och har börjat komma på plats. Stora projekt väntar utomhus, så mamma och pappa måste släppa det här med inredning ett tag. Mitt rum är iallafall nästan färdigt.

Att göra:
Högra väggen efter långsidan är vitmålad och helt tom. Kanske sätta upp tavlor? Foton? Klädhängare?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Några fina foton tycker jag skulle vara välldigt fint..Kanske i svart/vitt??

2009-04-27 @ 22:28:58
Postat av: Karro

Så fint! Kul att se!

Kram

2009-04-27 @ 22:31:38
Postat av: moster Helen

Hej sötisar! På fredag får jag äntligen träffa er och kramas lite med er och se erat nya fina hus!!!

Edvin är sjuk och har 40 graders feber, men jag hoppas att han hinner bli frisk tills på fredag, annars får jag komma själv... Puss o kram!

2009-04-28 @ 09:25:30
Postat av: Anna-Karin

Jättefint! Vad duktiga ni varit och oj vad kul det måste vara. Ja kanske foton eller walliesar eller en ruta med tavelkritsfärg eller... Ja det finns en massa saker. Plastspegel har de satt upp på mina barns dagis och dte tycker barnen är jättekul. Ger ju lite djup i rummet också. Det är alltså speglande plast som limmades upp på väggen.

2009-04-28 @ 11:00:50
URL: http://fornimmelse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0