Från mamma..



Värsta starka supertjejen med oanade superkrafter



Isa.

Idag fyller du två år. Vår lilla, stora tjej. En riktig tuffing har du varit ända sedan start. Läkarna gav oss bara 30 % chans att det skulle växa i min mage. Men du fäste tag och började gro- lycka!

Några veckor efter det positiva beskedet kom en kraftig blödning som varade i dagar. Missfall, trodde vi och sörjde. Medicinerna som skulle hjälpa att behålla dig i magen slängdes.

Efter två veckors illamående bokades en läkartid. Och där, på skärmen, fick jag för första gången se ditt lilla hjärta som pickade (otroligt, du fanns kvar!)

Och kvar stannade du, på två veckors övertid dessutom. När du väl kom till världen var det riktigt tufft, men du kämpade och stannade kvar. Igen.

Våran tuffa tjej som idag blir ett år större- och starkare :)

Kommentarer
Postat av: Karro

Härligt skrivet! Grattis Isa!



KramK

2009-11-25 @ 21:43:31
Postat av: Mormor

Minns det som igår, alla besvärligheter före och efter du föddes....

Men med den procent finska sisu du har ärvt så har det gått jättebra !

Stor grattiskram lilla Isa från Mormor !

2009-11-26 @ 07:42:26
Postat av: Vilma och Linn

Grattis på födelsedagen Isa!

Kram Från Vilma och Linn

2009-11-26 @ 16:40:00
Postat av: Niffe

Här kommer jag med ett hett julklappstips till dig! Klicka på mitt namn så kommer du direkt till skattkistan ;) Kram /Niffe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0